wtorek, 30 marca 2010

Pierwsze miejsce w konkursie na najlepszy artykuł!

Wczoraj zakończył się konkurs na Pokerstrategy, w którym wybierało się najlepszy artykuł spośród nadesłanych prac. Po tygodniu oddawania głosów na 3 najlepsze prace moja okazała się wygrać bardzo dużą przewagą głosów. Artykuł znajduje się jeszcze na tamtejszym forum, poniżej link do rozwiązania konkursu i samego tekstu

Najlepszy artykuł - rozstrzygnięcie

Jak można się po tytule domyśleć, traktuje on o najczęściej popełnianych błędach przez każdego z nas. Zaczerpnąłem trochę wiedzy o znajomych i ich nawykach psujących grę - niektóre z tych przypadków opisałem w zeszłym roku pisząc na blogu art pt. "Grzesznicy".

Poza artykułem mam coś jeszcze dla zainteresowanych moją grą. Nagrałem film z mojej gry na NL200 swojego czasu i wrzuciłem go do oceny na forum. Dla tych, co nie mają konta na Pokerstrategy, bezpośredni link - KLIK

Zapraszam do obejrzenia i ewentualnego komentowania :)

1 komentarz:

  1. hej!
    wrocilem do gry po dlugiej przerwie, a Twoje artykuly zawsze mnie motywowaly do dalszej gry. no i swietnie sie je czyta. moze opublikujesz cos nowego?

    OdpowiedzUsuń